Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się już dziś!
ProperUNIT
NA SKRÓTY
WYNAJEM APARTAMENTÓW
rezerwacje@properunit.pl
Pon - pt: 8:00 - 20:00
Sob - nd: 10:00 - 18:00
2024 ProperUNIT
1. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialność oraz zasady przebywania w apartamentach ProperUNIT (zwanymi dalej Apartamentami).
2. Apartamenty zarządzane są przez spółkę: Properq sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu al. Armii Krajowej 8c/5, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000975159 , NIP 8971906983, REGON: 147147210, adres do doręczeń: al. Armii Krajowej 8c/5, 50- 541 Wrocław, e-mail: biuro@properunit.pl , tel.: +48 887 799 264.
3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.properunit.pl
4. Regulamin obowiązuje wszystkich gości.
1. Rezerwacji można dokonać online poprzez stronę internetową www.properunit.pl lub poprzez platformy rezerwacyjne (np. booking.com).
2. Aby dokonać rezerwacji wymagana jest pełna płatność za pobyt.
3. Akceptujemy płatności kartą kredytową, przelewem bankowym oraz przez system płatności online Przelewy24.
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 i kończy o godzinie 10:00 dnia następnego, chyba że indywidualne potwierdzenie stanowi inaczej.
2. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej w ramach dostępności Apartamentu. Przedłużenie doby hotelowej do godz. 19:00 będzie skutkowało naliczeniem opłaty w wysokości połowy ceny noclegu obowiązującej w dniu wyjazdu.
3. Prośbę przedłużenia pobytu można zgłosić do godz. 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu Apartamentu. ProperUNIT uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności Apartamentu.
1. Jeżeli oferta lub potwierdzenie rezerwacji nie stanowią inaczej (np. poprzez wskazanie, że oferta jest bezzwrotna lub że brak jest możliwości zmian lub anulacji) anulowanie rezerwacji możliwe jest do 14 dni przed planowanym przyjazdem bez dodatkowych opłat.
2. Anulowanie rezerwacji na mniej niż 14 przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej przewidzianego pobytu lub niestawienie się w Apartamencie w zaplanowanym dniu przyjazdu skutkuje obciążeniem pełną kwotą rezerwacji.
1. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00.
2. Zakazuje się organizowania imprez i głośnych zgromadzeń w apartamentach. Goście zobowiązani są przestrzegać ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego.
3. Apartamenty są objęte całkowitym zakazem palenia.
1. Na terenie Apartamentów dzieci w wieku poniżej 13 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci na zasadach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
2. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentów oraz w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest Apartament oraz w miekszaniach sąsiadujących z Apartamentem, powstałe z ich winy lub z winy towarzyszących im bądź odwiedzających ich osób.
3. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania czystości w Apartamencie, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania Apartamentu w należytym stanie.
4. Goście powinni poinformować ProperUNIT o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
5. Każdorazowo opuszczając pokój goście powinni ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, zamknąć okna i wejściowe drzwi.
6. Zabronione jest używanie ręczników kąpielowych do czyszczenia obuwia oraz czyszczenia jakichkolwiek innych, zabrudzonych przedmiotów. Kategorycznie zabronione jest zabieranie ręczników i innych przedmiotów wyposażenia Apartamentów po zakończeniu pobytu.
7. Wcześniejszy wyjazd gości, z przyczyn niezależnych od ProperUNIT, nie uprawnia do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
8. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, ProperUNIT może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań ProperUNIT, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Apartamentu.
1. ProperUNIT ponosi odpowiedzialność za poniesione przez gości szkody na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym Kodeksu Cywilnego.
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżających gości w Apartamencie, będą odesłane na wskazany przez gości adres na ich koszt. Wprzypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, ProperUNIT przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres 30 dni, a po upływie tego okresu przedmioty zostaną wyrzucone. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
2. Reklamacja może zostać złożona przez gości na przykład w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@properunit.pl
3. Zaleca się podanie przez gości w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez ProperUNIT. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność złożenia reklamacji.
4. ProperUNIT ustosunkuje się do otrzymanej od gości reklamacji i poinformuje ich o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli goście w tym celu podali adres e-mail. ProperUNIT udzieli gościom odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania.